.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات کارگردان فیلم مارمولک
فیلم مارمولک ۱۵ سال پس از توقیف، در دولت روحانی پروانه نمایش گرفت تا نوروز ۹۹ در شبکه نمایش خانگی پخش شود. حسین انتظامی، رئیس وقت سازمان سینمایی در کتاب خاطراتش «پرگار» روایت کرده: «اواخر سال ۱۳۹۸ آقای منوچهر محمدی مراجعه کرد تا مارمولک را در شبکه نمایش خانگی قرار دهد. دو مشکل داشت اولاً این فیلم پروانه نمایش نداشت و از توقیف فیلم در سال ۱۳۸۳ عملاً بایگانی شده بود و ثانیاً حقوق نمایش خانگی را که قبلاً به فارابی داده بود هنوز چند ماه از مدت آن باقی مانده بود.
واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات کارگردان فیلم مارمولک

به گزارش شمال نیوز،  سایت رسمی حسن روحانی نوشت: اخیرا گفت‌وگویی با کمال تبریزی، کارگردان سینما منتشر و او در بخشی از آن ماجرای اکران فیلم «مارمولک» برای دکتر حسن روحانی، دبیر و دیگر اعضای وقت شورای عالی امنیت ملی «به همراه اعضای خانواده‌ها و محافظین‌شان در سالن ۵۰۰ نفری دبیرخانه شورا» را روایت کرده است که فیلم با استقبال خانواده اعضای وقت شورا روبرو شد ولی روحانی گفت «باید جلوی نمایش فیلم در سینماها گرفته شود و شما - تبریزی، کارگردان و منوچهر محمدی، تهیه‌کننده فیلم - را محاکمه کنند.»

 

پیش‌تر هم بریده روزنامه‌ای در فضای مجازی با این تیتر منتشر شده بود: «دبیر شورای عالی امنیت ملی: در رژیم شاه هم کسی جرات ساخت فیلم موهنی مثل مارمولک را نداشت.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.